Fråga & Svar!

 
Fråga:
Vilken fin blogg du har. Jag gillar de inläggen du svarar på frågor och ger tips och lite information. (Har precis bläddrat igenom några sidor). 

Hur länge har du tränat? Jag såg att du har deffat ett tag, hur många kalorier har du ätit dessa dagar och hur mycket har du gått ned/minskat i cm? Vore intressant. Jag tycker det är svårt att definiera mig själv, men det beror nog mer på att jag inte har motivationen att INTE äta vad som helst. Hehe :) 
 
Svar: 
Jag har tränat lite till och från, men jag började träna lite mer seriöst i Juli då jag köpte gymkort i Spanien och sprang nästan varje morgon med min mamma. Jag var i Spanien i ca. 1 månad.
När jag kom hem fortsatte jag träna men hade sedan ett uppehåll under någon månad.
 
Men nu har jag tränat 4-5 dagar i veckan i snart 4 - 5 månader.
Jag började deffa för ungefär 1-2 veckor sedan, och jag äter ungefär 1500 kcal per dag eller lite mindre. Normalt ska en tjej som tränar mycket äta 2000 kcal per dag. Jag har inte mätt mig runt midjan men jag ser att det går framåt och därför fortsätter jag i samma takt.
Jag har vägt mig innan jag började deffa och ska sedan väga mig om 1 månad igen, eftersom det tar ett bra tag innan man ser resultatet.
Man måste ha små mål för sig själv och inte ha för höga krav på sig själv eftersom det sätter för stor press på en och då blir det lätt allt allt skiter sig, man får börja att försöka äta lite mindre och tillslut kommer det av sig själv. Det viktigaste är att inte äta för mycket kolhyderater och äta mer protein istället.

KOMMENTARER


Amanda [SPONTAN] http://spontan.blogg.se

Kul att få läsa ditt svar :)

Svar: Åh vad kul att du tycker det :))
Sanna Bizzozero

2014-01-15 // 13:47:04

Jaa, jag hoppas det ser lika bra ut när jag får hem det, haha!

Svar: Ja verkligen!
Sanna Bizzozero

2014-01-15 // 16:30:25

- Ja det är så kul!

Gå gärna in i min blogg och önska vad du vill att jag ska skriva om och olika inlägg.

Svar: Jag ska kolla in! :))
Sanna Bizzozero

2014-01-15 // 17:29:35

bra skrivet

Svar: Tack du!
Sanna Bizzozero

2014-01-15 // 18:10:50
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: