Fråga! - Smak på protein

 
 
 
 
 
 
Fråga: Vilka smaker har du på protein & vilken är godast? Skriv vad du föredrar, och hur ofta dricker du det?
 
Svar: Jag & min pojkvän delar på allt protein, så tillsammans har vi 5 påsar med proteinpuver. Smaker som vi har är choklad - banan - jordgubb - mint choklad - päronsplit. Jag tycker att jordgubb & choklad är godast men jag föredrar även att blanda, tex: Ta 1/2 dl choklad & 1/2 dl banan eller jordgubb blir supergott. Jag dricker oftast 2 per/dag och min kille oftast 3 per/dag. Viktigast är efter ett gympass/styrka, men kan även andvändas som mellanmål/frukost. 

KOMMENTARER


hur mycket protein pulver ska man ta i flaskan? :)

Svar: Du ska ta 1 dl ungefär, fast det kan du välja själv. Killar brukar ta lite mer än oss tjejer :) men jag tar 1 dl!
Sanna Bizzozero

2013-10-29 // 14:48:01
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: