Celsius apelsin




Skriv vilken som är eran favorit smak? Kram

KOMMENTARER


Rebecca&Mathias http://twoplusone.se

Är den god? :) Hoppas du får en trevlig helg! :)

Svar: Den är helt okej, ganska god! men vilda bär är mycket godare :)) kram! detsamma :)
Sanna Bizzozero

2013-11-29 // 15:16:58

Ehrm...ärligt talat så har jag bara testat apelsin. Så jag vet inte vad de andra smakar :S Vilka andra smaker finns det btw? =)

Svar: Jag har testat : lemon/lime, apelsin, vilda bär & jordgubb/kiwi :)) men jag tycker nog att lemon/lime & vilda bär är godast! Den finns även Persika/Mango & Cola :)
Sanna Bizzozero

2013-11-29 // 18:20:58

Oj, med andra ord var enda smak som finns eller? xD Men, alltså, funkar drickan tycker du? För jag försöker hjälpa min bror att gå ner i vikt =)

Svar: Jag tycker att den hjälper till en viss del, men pwo hjälper mer :)) som du kan köpa på gymgrossisten tex :)
Sanna Bizzozero

2013-11-30 // 13:25:02
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: