Svar på fråga / om träning!

 
 
Bild från WeHeartIt: Vill ha skorna.
 
Fråga: Vad föredrar du helst att träna på morgonen/eftermiddagen eller kvällen?
 
Svar: Jag föredrar ingen speciell tid på dagen, jag tänker att träningen ska ske någon gång under dagen bara. I somras var jag i Spanien 3 veckor, då tränade jag oftast på morgonen & visst det är skönt eftersom man blir piggare direkt på morgonen. När jag går i skolan till 12.00 eller 14.00 blir det att jag tränar på eftermiddagen. Men om jag slutar skolan klockan 16.00 blir det lite svårt att hinna med eftersom man ska hinna äta före träningen & sedan ska maten smälta, då blir det framåt kvällen jag tränar som tex. 19.00.Jag tycker att du ska ta den tiden på dagen som det passar, så att du inte hoppas över träningspass pga: Att du kanske inte hinner på morgonen pga något annat. Fortsätt kämpa & jag hoppas du som frågade fick ett bra svar! Ha en bra onsdag
 
 

KOMMENTARER


Åh sånna skor vill jag ha!! :)

Jag föredrar att träna på kvällen

Svar: Jag med! :)
Okej ja, det är också skönt! Då är man helt utsliten på kvällen och somnar stenhårt!
Sanna Bizzozero

2013-10-16 // 17:21:36

Så sjukt snygga skor :D

Svar: Jaa verkligen, helt sjukt fina!
Sanna Bizzozero

2013-10-16 // 20:20:15
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: