Jag berättar om hur min DETOX gick!

 
Tänkte skriva lite om detoxen som jag slutade med för ca 12 dagar sedan.
 
Jag kan rekommendera detox till äldre människor som är trötta, hängiga, ofta sjuka, alltid sötsugna eller som vill gå ner några kilo på få dagar genom att inte skada kroppen med svält.
 
Jag gjorde detox i 12 dagar och jag kan säga att mina matvanor är mycket mycket bättre än förr.
Jag gick ner ca 3 kilo på 12 dagar genom att bara byta ut små saker till nyttigare saker. Mycket frukt, grönsaker, soppa, jordnötssmör, m.m. Men framförallt dricka den detox vätskan som man blandar med 1,5 liter vatten ink. 1,5 liter vanligt vatten.
Man dricker ca 3 Liter vatten om dagen. De första dagarna är värst, men sen rullar det på som vanligt.
 
Nu efteråt: Jag äter mindre kolhyderater, mindre kött, äter knappt socker i veckan. Och det bästa är att jag inte ens har sötsuget kvar. Jag dricker mer vatten än mjölk. Mer frukt istället för godis.
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: