Ägg är både gott & nyttigt - Frågor/Svar?

 
 
Hejsan mina fina bloggläsare, roligt att ni ställer lite frågor och även ger mig tips om saker inom träning/mat. Även roligt att jag får så fina kommentarer av er, tex: att ni blir inspirerade av mig och mina tips. Alltid kul med postitivt snack
 
Många frågor i bloggen har handlat om ägg och om ett rått ägg är gott i smoothies, även om man känner av smaken i smoothisen.
Svar: Man känner inte av smaken, absolut inte. Skillnaden som blir med smoothisen är att det blir lite mer fluffig och även nyttigare. Alla borde testa detta, ägg innehåller mycket järn och det är bra att ha i sig som dagligt intag. 
 
 

KOMMENTARER


MYLLENBERG | kärlek, livsglädje & lite svettlukt http://myllenberg.se

ägg är bäst, så himla gott i alla former! :D fick en äggkokare i julklapp och är så nöjdatt lätt kunna avnjuta kokta ägg varje morgon!

Svar: Åh vad härligt!! Älskar också ägg, bäst i alla lägen! kram
Sanna Bizzozero

2014-01-09 // 21:19:01

Nicee ska testa :)

Svar: Vad roligt!! gärna :)
Sanna Bizzozero

2014-01-09 // 21:32:49

det ska jag testa :)

Svar: Do it!!
Sanna Bizzozero

2014-01-10 // 10:06:27
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams http://babustylee.webblogg.se

Aldrig gillat ägg så mycket, men kokt ägg är ganska gott. Men rått ägg veet jag inte om jag skulle våga prova, haha!

Svar: Hehe okejokej, men saken är den att du verkligen inte känner smaken :))
Sanna Bizzozero

2014-01-10 // 18:09:09

Är fortfarande lite skeptisk men ska defenitivt prova med tanke åp att ägg är gott vanligtvis :D

Svar: Ja, du känner absolut inte smaken! :))
Sanna Bizzozero

2014-01-10 // 21:10:38
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: