Vanilj Yogurt med linfrön & solrosfrön.

 
 
Hejsan bloggas. Dagen har jag spenderat på Best Western som praktikant och ska även göra det hela veckan ut, har haft fullt upp hela dagen & stått upp på benen konstant 8 timmar i sträck. Jag slutade jobba klockan 16.00 och precis efter jobbet åkte jag till gymmet för träning, helt död. Tränade axlar, mage & biceps, himla stolt över mig själv som tränade trotts att jag jobbat hård hela dagen. Har även gjort den godaste kladdkakan på Best Western någonsin. 

KOMMENTARER


åh så gott! :) Hur går det med boxningen? :)

Svar: Jag har faktiskt hoppas av boxningen, eftersom det inte fanns här i karlshamn där jag bor blir det lite långt för mina föräldrar att köra till Sölversborg 2 gånger i veckan...
Sanna Bizzozero

2014-02-11 // 23:29:15
Anonym

vart gymmar du? svara gärna i ett inlägg :)

Svar: Har svarat nu! :) `´ City Gym `´
Sanna Bizzozero

2014-02-12 // 17:31:23
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: