Bastu mys med min fina pojke en tisdagskväll

 
 
Hejsan på er, har inte rört datorn så mycket på senare. Ska försöka bli bättre, förra veckan hade jag praktik och de var super nöjda med mig där, fick därmed en liten present i fredes: " Middag för två personer! så himla snällt av dem och jag har trivts så fruktansvärt bra på hotellet.
Förövrigt har jag sportlov och i lördes firade jag Marta som fyllde 20 år, och sedan träffade jag Elin en bit in på natten. Söndagsmyset spenderades framför tvn med kebab & min fina.
Igår måndag blev det inget gym utan istället var jag, farmor, tuva ute och gick 6 km & idag har jag varit i stan och fikat med Marta sedan lagat middag här hemma. Nu ikvällen har jag och Emil bastat på firman med en massa tända ljus. Hoppas alla mår bra och mer bloggning fortsätter imorgon!

KOMMENTARER


♫♪ sandra - en musikblogg http://www.sandramusic.spotlife.se

mysigt!

Svar: Ja verkligen!!
Sanna Bizzozero

2014-02-19 // 11:36:53

mys! :)

-ja ohja, det skulle jag också vilja ha!!

Svar: Ja verkligen! :))
Sanna Bizzozero

2014-02-19 // 12:35:57
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: