Svar på fråga / proteinpulver

Fråga: Vad använder du för proteinpulver? Mitt är slut så ska fixa nytt, men vill inte ha samma igen, så har du tips på något bra? :)
 
Svar: Innan hade jag proteinpulvert Whey Fx med smak av päronsplit & Vanilj från gymvaruhuset. Kcal per 30 g ( 1 dl ) är 115 kcal. Jag rekomenderar inte päronsplit, men jag rekomenderar vaniljen.
 
 
 
Svar: Igår fick jag hem ett nytt proteinpulver från gymgrossisten som heter Whey 80, med en smak av jordgubb & den andra hade smak av Choklad, mint. Jag provade jordgubb imorse och den smakar lite som milkshake, god. Kcal per 30 g ( 1 dl ) 149 kcal.
 
Hoppas du fick lite mer tips, ha en bra torsdag!
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Åhh, tack så mycket! :)

Svar: Varsegod :)
Sanna Bizzozero

2013-10-17 // 16:28:31
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: