Mitt träningsschema! - svar på fråga!

 
 
Har haft lite önskemål på bloggen om att jag skulle lägga upp mitt träningsschema som jag tränar efter, så att fler läsare kan börja följa samma schema i veckorna. Det händer att jag ändrar i schemat lite då & då, men om jag hoppar över att träna en dag så gör jag alltid den muskelgruppen dagen därpå istället. Jag tycker om detta schemat eftersom man hinner vila upp sina muskelgruppen riktigt innan man ska göra det igen, man kan ju även gå efter detta schemat men ändra om tex: alla tjejer kanske inte vill träna: Axlar/Bröst. Lycka till med träningen allihopa! xoxo

KOMMENTARER


sv; Va härligt att höra! :D
Kram

Svar: Jaaa :DD hoppas din dag varit bra!
Sanna Bizzozero

2013-11-07 // 06:09:38

ser bra ut :D

-åh tack du! :) Din blogg är också superfin! :)

Gör du bloglovinbyten?

Svar: Jaa det gör jag, börja följa mig så följer jag dig inom kort :))
Sanna Bizzozero

2013-11-07 // 07:39:02

sv: ja jag såg det sen :) kram

Svar: Kram :))
Sanna Bizzozero

2013-11-07 // 08:47:04
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: