JUST A LITTLE BIT - LOVE GENERATION

Hejsan, inte haft riktigt den orken till detta. Men i fredes var jag och tittade på barncancergalan, de var riktigt duktiga & somnade sedan bredvid Joel.

Igår spenderade jag bara dagen med Joel, träffade lite olika personer i asarum, var inom gymmet och till sist hamnade vi hos mig med en påse chips. Och bäddade ner oss i sängen runt 1 med mer mys.

Idag vaknade vi rätt sent, låg kvar rätt länge i sängen framför tvn, åt god frukost och efter han åkt har jag varit ute och gått i 1 och en halv timme med mamma. Nu har jag precis kommit hem efter lunch hos farmor, och jag intar strax mys kläder, lägger mig framför tvn och väntar på att min Joel kommer. Godnatt pussen! 

En ny tröja av mamma.


 


KOMMENTARER


Cecilia

Hej fin blogg du har här! Jag undrar bara var du/din mamma har köpt den fina ramones-tröjan? Riktigt snygg tröja asså. Tacksam för svar :)
Kram
Cecilia!

2012-07-16 // 22:17:53
Cecilia

Hej fin blogg du har här! Jag bara undrade var du/din mamma har köpt den fina ramones-tröjan? Riktigt snygg tröja asså. Är tacksam för svar :)
Kram
Cecilia!

Svar: Hejhej, tack så jätte mycket kära du! Den ramones tröjan är köpt på HM för ett litet tagsedan. Har dock ingen aning om den finns kvar.. Kram Sanna :)
Sanna Bizzozero

2012-07-16 // 22:43:40
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: